Burn baby burn! Disco Inferno.

Läste en asrolig blogg, så glömde jag namnet på den. Men det var en sådant man behöver läsa, och oavsett hur tungt det känns så är det bara att acceptera.
Så nu har jag haft mina utbrott, ventilerat mig så nu är det bara att get over it. Faktiskt, jag kan inte gå ner mig nu. Vem ska liksom då göra mina läxor? eller städa köket? jag bara undrar...
Och nu ska nog önnestad pizzeria hjälpa till att tysta kurret i kistan.

Kristianstad brandkår, tack! Det är allt jag har att säga. Önskar jag kunde vara mer specifik.
Jag har nog de bästa vännerna någonsin.

Längtar till helgen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Önnestad Pizzeria är bäst! Brandmän också.. Men nu börjar jag undra varför du träffat brandmän, har det hänt något? :(

2008-12-10 @ 06:33:20
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0