Ingen ro, ingen vila!!

Så trött som jag har varit denna dagen är ju löjligt... Jag gör ju inget annat än sover tycker jag ju! jag kanske sakta men säkert lurar in min kropp i dvala nu när mörkret sänker sig? jag har ju faktiskt i alla år älskat att bara vara stilla, helst i en sånt där mysigt, slött halvsömnigt mode.
Men nu ska jag hem till Pelli och assistera vid lussekattebak och få mig ett glas vin. Och en öl. Och kanske ett glas vin till. Ska bli så mysigt!! I fucking need it.
Och Gorm, jag och Elli har idag snickrat ihop massa möbler och så nere i skolans musikcafe. Kommer bli jäääättemysigt där! vaktisen kom inom och fixade vår discokula (annars hade vi haft discoäpplet där..he he) och han vart så jädra snackesjuk! Asrolig gubbe, händig som fan. Kanske ngt för mami min? cyber-pimpen är igång.

Ooooohoohoooååånej, måste fixa tvätt ochså. Darn. Kan jag göra imorgon ioförsig, innan Jojo kommer med sin externa och livar upp mig.

Dagens fråga: Idag fick jag reda på att daggmaskar är tvåkönade och parar sig ´dubbelt´ upp (båda parterna blir befruktade vid samma tillfälle) och sen är masken ungefär bara en äggmaskin som sprutar ut sjukt många ägg. Om en mask blir delad kan den då lägga ägg? Jag förstår ju att om den manliga delen bara kan befrukta och den kvinnliga delen bli befruktad men kan den fortfarande få ut färdigutvecklade ägg? Jag hann inte fråga Hans det nämligen... (intresseklubben antecknar i ljusets hastighet...jag vet... men såhär intressant bana går min hjärna i såhär sent på veckan.)

Och nu funkar inte soulseek igen. Fitta. All elektronik fails me in the end alltså!!! Snart får jag fan köpa mig ett miniatyrsolur och noppa väck håren på benen med pincett alltså.
Jävla dag, stick och brinn. Nu blire Team Sleep!


Kommentarer
Postat av: Jotchie

Imorgon måste du vara på ditt allra bästa humör & dessutom vara pigg så du orkar se många filmer tillsammans med moi! Går det bra att jag kommer upp till dig direkt när jag slutat, vid lunch?

2008-12-04 @ 16:58:18
URL: http://ioana.blogg.se/
Postat av: Nicole

Så då är det inte bara jag som har funderat över den frågan hahaha

2008-12-04 @ 19:52:15
URL: http://niccole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0