Ja se där ja!!

Nu har jag haft en rätt så intensiv vecka om man säger så. Min plånbok är numera så gott som tom, min lever är jävligt pissed på mig och biljard har återigen blivit favvostället.
och helgen som kommer ska vi inte ens prata om. Jag har aldrig trott på att dricka sig numb men visst funkade det till min lycka!
Måndagen träffade jag bror och Johan, nattasmörgåstårtebit. På torsdagen hade vi fest här på skolan... gick väl sisådär.
Fredagen var asball! hemma hos Willhelmo med Sanna och Jackie och hade det astrevligt. Vi stampade med Leroy och sen till biljard, drack oss löjligt fördärvade och slocknade som små ljus... milde. Igår var det Banken med Lina och Maria. Lina är förresten på delad förstaplats med Joho på att få mig på bra humör. Fan vad roliga de var! själv var jag närmast zombiefierad av bakfylla och trötthet, men tja. Träffade Miso, Alex, Adam och Matilda i vimlet. Niiice. Brandmannen lös (bwaaaha!!) med sin frånvaro. Får tutta fyr på kåken här och vänta... :D
Denna vecka VILL och SKA jag och Johanna leka och sen på tors kommer Stoffe hem från Södertälje och då blir det NAAACHO LIIIIBRE!! til´death.

Såg på Zombie Strippers och fick väl vad jag väntade mig.

Och jag saknar Hilde som fan,.. Aldrig ska jag sluta älska dig min lilla bästis.

Och jag vill verkligen försöka känna som jag borde. Jag kan lyssna på all musik ändå utan att få klump i magen, Kände jag inte mer än såhär? (Jo.) Eller förstod jag precis hur du menade och förstod dina ord för det var egentligen mina fast jag inte vågat erkänna dem? Jag har ingen att fråga detta mer nu så jag tror väl att jag struntar i att analysera.
Jag ska väl bara vara glad att jag inte går ner mig igen. För det är ingen värd längre. Tydligen. Jag blir bara så fruktansvärt arg över hur jag för en sekund trodde på att du menade vad du sa, att jag själv inte har blivit av med min naivitet. Blahblah! så nu var detta uttjatat.

Shit., jag måste få tag på en tvättid alltså. Orka alla trappor... :D
Och städa. Men mest av allt vill jag titta på film och övertala min kropp att inte flytta hemifrån i ren protest över hur jag har behandlat den med skräpmat och alkohol...


"Ruin It"

I've waited a long time for this life
Just to ruin it, so please don't ruin this for me
Yes to understand this lie
Hell I crossed those t's
I scratched out all these eyes, myself last night
What I promise not to find

So this is what I'm looking like these days
I'm all grown up, so full of hate
But I don't wanna let go of my age
Cause it's the salt, that brings the taste

So where am I to decide that I'm not right?
Cause I might break and I might bend
Your heart strings out of tune again
And I might try to apologize
On a good day
On my best day
If you stick around

Did I stay inside to sterilize this knife?
Am I being to careful?
Does this seem right?
Did I open up the shades to expose the sunny rays?
To show what burned there inside

Take a close look
Hold me right up to the light
Cause I might break and I might bend
Your heart strings out of tune again
And I might try to apologize
On a good day
On my best day
If you stick around

I've waited for so long
(I've waited for so long)
Spread me out, rake me in
This scorched and rocky field
Will camouflage my skin

And I might break and I might bend
Your heart strings out of tune again
And I might try to apologize
On a good day

Kommentarer
Postat av: Lina

Hujadamig, att du orkade med igår! ;)

Thanx sööödnos för det!

2008-12-14 @ 16:59:36
URL: http://awryscene.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja att festa tors, fre, lör kallar jag en intensiv helg om inget annat. Men du lever ju efter Andrew WK's visa ord, let's party hard! Nu ska jag fixa & dona med min uppsats som försvann spårlöst.. Min mage hates me!

2008-12-15 @ 10:50:57
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0