Juleboaard!

Om några timmar ska vi frossa julbord och jag vet inte... blir säkert gott. Bara jag får skinka och senap så är jag nöjd!
Det har varit jordbävning här btw. pretty cool. Hoppas jag upplever efterskalvet och inte sover.




Och här kommer lite kassa mobilbilder.


Världens bästa ölväninna i göteborg. Sara. Det bästa av 3 världar!! Saknar dig så mycket!!




Nick Nolte i sin allra mest extravaganta pose! Som en liten pudding efter maten! :* :*




Nikki Pepper på världens minsta stol.



Min hjälte och min musa. (efter Mauser Malin då..)



Bild på moi och mina flickvänner i bakgrunden.



Här har vi precis curlat... gick väl sisådär. Jag föll inte på ändan iaf. Inte för att det skulle gjort något, för jag har paddings... f.v: Eliipelii, jag, Nolte, Eden och Fisaliii.





En asgammal bild på mig och Jimmy. Så jävla rolig!! kaos-kväll numbero 1!

Kommentarer
Postat av: Noltis

HAHAHA Vad i hela friden håller jag på med?

En sak är att konstatera: Omslagsflicka kommer jag nog aldrig bli.

2008-12-19 @ 08:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0