The creeps!

Idag är en väääldigt konstig (men sjukt angenäm) dag!! vaknade och var helt lycklig. Tittade på min fina tavla och bara mådde bra. Det har inte hänt på jag vet inte hur länge som helst...
kanske för att det är en rolig tid som komma skall? alla människor som ska komma hem under julen och allmänt helt jävla underbara vänner.
Och Fitim, your reflexes sucks big time!!!
Idag är tokmysig fest på G i musikcafeet och massa folk och imorgon Luciatåg. Fredag är biljard som gäller och sen på lördag Banken med snudisarna och Hilde. Jag kommer aldrig sluta älska dig, och du får ringa när du vill och beklaga dig över diverse orättvisor. Mina öron är alltid till tjänst.

Btw, kan inte någon ge mig Cliniques hudvårdsserie? plez?
Eller kanske ett fett presentkort på make-up store? De har en sån jädra god doft där... Heart tror jag den hette.
Finns så jädra mycket jag vill haa, vet inte hur jag ska få tid :)

Men mest av allt vill jag att tiden ska gå så Nikki kan komma hit och förfesta med mig.

Btw. Jag är bjuden till Norge över nyår... och det känns så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

NORGE?

2008-12-11 @ 20:44:49
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0