Vad är det här då??

Seriöst, nu är detta andra morgonen jag försovit mig!! jag går och lägger mig i tid och vaknar ändå 2 h innan mobilen börjar ringa för att sen ligga och stirra i en halvtimme. Klart som fan jag försover mig till alarmet... Faaanhelvetespiss.
Anledningen till att jag inte kan somna om direkt sen är att jag loigger och lyssnar efter ljud (Eller helst äckliga gengårare till japanska flickor.... eller han som svingar en hammare vilt i room 1408.) och eftersom min ´sängkammar´-chi är så totalt bortgjord så är det väl inte så konstigt? Jag får nog skylla mig själv nu...

Idag ska jag lyssna in mig på The Briggs och The Bones. Jag har äntligen lärt mig ett nedladdningsprogram. Känns lite som en rebirth... Hörs sen!


JOOOO gott folk vilken shittybangbang morgon jag hade. Mene det är inget som inte en köttbulle macka kan råda bot på.
Jag och J to the O Hanna blev nästan precis utelåsta av the Burka-crew här på skolan. SHYRRE. Men hon såg inte oss och sa förlåt. OK GO!
Och nu ska jag egentligen skriva en lite loggbok för mitt projekt i engelska C. Dvs en uppstats om Sirius (Hundstjärnan). Michet rooli. Ni få därute som vet att det finns en kidsbooksom heter Hundstjärnan vilket jag var helt betagen i när vi gick i mellanstadiet, så betagen att jag läste den gång på gång på gång på gång.... jag försökte hela tiden låna om den innan någon annan hann skriva upp sig och ta min älskade bok ifrån mig. Jag var rätt så psykopatisk när jag ser tillbaka.
Så pass förälskad var jag i denna bokajäver så jag snodde den sista dagen på skolan...
Och jag har den med mig än, ska läsa den snart igen. Haha! Men iaf, den här hundstjärnan Sirius är asaballasstor och skithäftig säkert. Pulserar i grönt med. Canis Major anyone? Jag ska bara upptäcka hur jävla kul det är att skriva om den...suck... Stackars Dustin. Han trodde nog mer om mig i början.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag får bli ditt personliga alarm, jag ringer ju dig nästan varje morgon ialf hehö! Du & jag på fredag baby..

2008-12-03 @ 09:18:53
URL: http://ioana.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förresten, jag tar inte så mycket betalt. Typ en hundring i kvartalet ;) Helt överkomligt tycker jag!

2008-12-03 @ 09:49:30
URL: http://ioana.blogg.se/
Postat av: Smootchpootch

HAHAHAHAHAHA BURKA-CREW, I'M DYING HERE!!! kikar på dig bakom datorskärmen

2008-12-03 @ 23:20:18
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0