Yawn.

Alltså inatt har jag trots allt fått mig en riktigt helnattssömn. Dock drömdes det att Ida B och jag befann oss inne i World Trade Center när planen åkte in. Och att medans man hörde stället börja rasa samman stod jag fortfarande och letade efter min bricka till jackan som jag hade hängt in.

Denna vecka kommer bli sjuuukt spännande, umgås med både gamla och nya bekantskaper, och det behöver jag! Ska bara hålla igång och göra grejer, inte ha tid att stanna upp och känna hur jag känner det nu, för det finns ingen mening till det.  Jag vet ju inte ens om jag någonsin kommer att se dig...tanken känns helt ofattbar. Overklig, kanske därför jag kan formulera den i mitt huvud. Ohwell, det värsta som kunde hända har hänt så nu kan det inte gå mer än framåt.
Såg bara halva Anchorman igår, men fan vad rolig den halvan var... :D Ron Burgundy for president.
MENE nu ska jag gå upp och äta lite frukost, sminka mig, klä mig och sen gå till skolan. Cya suckers!


Behöver jag säga att jag ändå hann ut i tid och blev aldrig begravd levande? Så detta kommer gå bra...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag drömde nyss att jag började spela fotboll som en galning, det är ungefär lika läskigt som WTC

2008-12-10 @ 22:42:09
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0